اسرا خانومیاسرا خانومی، تا این لحظه: 17 سال و 7 ماه و 1 روز سن داره

♫.•*♥♥* عروسـڪ خـانومے*♥♥*•♫

دختریکی یدونم........

1393/6/8 3:35
نویسنده : مینا
365 بازدید
اشتراک گذاری

       niniweblog.com         اسرالی مامان..دخترنازم...اگه برات وبلاگ بازکردم....اگه هرعکسی ازدوران  خوش

وتکرارنشدنی کودکیت رو حتی  درهم  میذارم...عزیزدلم  نه میخام پسند بشه نه جلب توجه..راستش برامن   خودت مهمی...

قربونت برم....

میخام وقتی بزرگشدی  بدونی  مامانو بابا  همیشه  هرکاری ازدستشون برمیومده کردن....حتی کوچیک مثل وبلاگت...اگه قشنگ نشده   شما به خانومی خودت ببخش..

                     niniweblog.com        اسرای من  ..نمیدونی چقدر برام عزیزی...شما برامنو بابا  زمانی اومدیکه   شدی  فرشته  ..شدی  برکت  زندگیمون...

میدونی گلم   ته دلم حرفای زیادی  دارم  که یا نشده بگم..یانتونستم بگم...ازحالا  آینده  دخمل نازمو تصور میکنم..خداکنه  اونوقتم  مث الانت  مهربونو  کمک ما بمونی..انشالله  زیر سایه  خدا  به هرچی آرزوته  برسی...منو بابا هم پشتیبانت  خواهیم  موند....خیلی خیلی دوستت دارم ناردونه  مامان......محبت

                                        niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

پسندها (2)

نظرات (0)