اسرا خانومیاسرا خانومی، تا این لحظه: 17 سال و 6 ماه و 27 روز سن داره

♫.•*♥♥* عروسـڪ خـانومے*♥♥*•♫

من عاشق مامانم

1394/1/11 16:11
نویسنده : مینا
193 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان من..بازم اسراست...من خیلی مامانمو دوست دارم..چون مهربونه.چون عاشقمه.چون منو بیشتر از عمرش دوست داره.خلاصه خیلی دوستش دارمو میمیرم براش....اون همیشه مراقب من بوده و هست..هیچ وقت نخواسته من صدمه ببینم و منم همینطور...من تو هر مناسبت که مربوط به مامان میشه کادو میدم و امید وارم مامان از همه ی کادو هام فهمیده باشه که چه قدر دوستش دارم....نی نی های مامان شما هم ماماناتونو دوست دارین؟اگه دوست دارین اعصابشونو خراب نکنین....

 

 

                       امید وارم از حرفام نتیجه ی خوبی گرفته باشید...اسراچشمکچشمک

پسندها (2)

نظرات (2)

مینا
11 فروردین 94 16:15
بابای ملیسا
11 فروردین 94 17:19
سلام . ضمن تبریک سال نو به شما و خانواده محترمتون . وبلاگ ملیسا خانم با موضوع سفر به کیش به همراه عکسهای فراوان به روز شد . خوشحال می شیم قدم رنجه کنید و با تشریف فرمایی به کلبه مجازی ملیسا خانم ، با ثبت یه یادگاری ، کلبه حقیرانه ما رو منور کنید . منتر حضور شما و مشاهده نظرات قشنگ شما هستیم . ( بابای ملیسا خانم )