اسرا خانومیاسرا خانومی، تا این لحظه: 17 سال و 6 ماه و 28 روز سن داره

♫.•*♥♥* عروسـڪ خـانومے*♥♥*•♫

دل اسرالی گرفت چون................................

1394/1/16 15:13
نویسنده : مینا
193 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان..اسرای غمگین داره مینویسه ....غمناک...میدونین چرا دلم گرفته؟میدونم که نمیدونین پس گوش کنین تا بدونین...دلم گرفته چون تو یه چشم به هم زدن عیدو تعطیلات تموم شد....البته مدرسه هم باز شد.کی حوصله داره که ساعت 7 بیدار شه؟معلومه هیچ کی!!!!!!!!!!!!!!!!فکر نکنین که دارم تنبلی میکنم نه نمیکنم فقط کمی ناراحتم که چرا  این قدر زود تعطیلات تموم و مدرسه ها باز کردند؟غمناک خوب دل گرفتمم با شما دوستان تقسیم شد..امید وارم که با حرفام دل شما رو هم غمناک نکرده باشم..niniweblog.com

پسندها (3)

نظرات (2)

فرزانه
16 فروردین 94 16:50
سلام مامانی کوچولوی نازی داری میتونم از عکسای خوشگلش برات کلیپ درست کنم باقیمت خیلی ناچیز همش 10 تومن نمونه کار تو وبلاگم هس خوشحال میشم سربزنی دیدنش که ضرر نداره عزیزم اول سفارش بده بعد از تحویل گرفتن کار مبلغ رو واریز میکنی البته نمونه ای که گذاشتم برای اینکه حجمش کم بشه برای دانلود کیفیتش رو پایین آوردم 09187059389ارتباط با وایبر یا پیامک
مینا
20 فروردین 94 14:17