اسرا خانومیاسرا خانومی، تا این لحظه: 17 سال و 6 ماه و 26 روز سن داره

♫.•*♥♥* عروسـڪ خـانومے*♥♥*•♫

چکیده ای از روز آخر مدرسه

1394/3/2 1:19
نویسنده : مینا
406 بازدید
اشتراک گذاری

اینجا عزیزمامان روز آخر مدرسشه...94/2/30....حیاط مدرسه دوستای گل ...دختر گل من..من ازتو خوشحالتر بودم عزیزدلم..آخه بسلامتی وبا رتبه عالی امسالم منو سربلندتر ازسال قبل کردی.محبتبوس

همون روز اما بعد مدرسه..نفس مامان بادوستا قرار گذاشته بودن برا خداحافظی بعد مدرسه توپارک جلو خونمون حسابی بازی کنن وخوش بگذرونن..بله منم که عاشق یکی یدونمم..نمیتونم خواسته جیگرمو رد کنم...یه خاطره از چندین خاطره اونروز عزیزم...(ترانه_عسل_والبته خانوم من)

اینجا شبنم جون به ما اضافه شدن...

خلاصه خاطره وعکس زیاده ولی به همین بسنده میکنم.خدایا:شکرت میکنم بخاطر این فرشته ناز که دادی...انشالله همیشه عین 9سالت باعث غرور منوبابا بمونی...بوس

پسندها (2)

نظرات (1)

اسرا
10 خرداد 94 17:44