اسرا خانومیاسرا خانومی، تا این لحظه: 17 سال و 6 ماه و 28 روز سن داره

♫.•*♥♥* عروسـڪ خـانومے*♥♥*•♫

هم خبر هم توضیح...

1394/1/19 16:09
نویسنده : مینا
364 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخمل عزیزم والبته دوستان گلمون..

هرچندکه دخملی خودشون وبلاگ نویسی میکنن ودیگه باید بریم کنار...

اما منم عکسهای زیادی بعد مدتها غیبت گذاشته بودم اما باز نشدن و وب هم دچار مشکل شد  ومجبورشدم بردارم...عکسهای گردش وتولدهات و...... که قول داده بودم بزارم هم بودن...بازسعی میکنم وقتشد بزارم...ببخشیددااااخطاگریه

اما بازم یه خبر ازگلم دارم..بعد عید که دختر مامان رفتن مدرسه بازم برترین شد..برا تکالیف عیدش ..جایزه ولوح تقدیر برترین در دومها روهم گرفت...بغل

خدایا شکرت..هزاران مرتبه شکر...بخاطر بهترین ونازترین وبرترین فرزندیکه بهم دادی..من بعد عید هم حتی عیدی گرفتم...بهترین عیدی روازاسرای عزیزم..خیلی بخودم میبالم .عین بقیه ماماناکه سربلندم میکنی..باتو غمهام ازیادم میرن...انشالله همیشه سلامت وسربلند وخوشبخت باشی یکی یدونم...محبتبوس

پسندها (2)

نظرات (1)

مامان هانیه
21 فروردین 94 19:20
زنان قبل از مادر شدن پری و بعد از آن تبدیل به فرشته می شوند.فرشته زمینی روزت مبارک.
مینا
پاسخ
روز شما هم مبارک