اسرا خانومیاسرا خانومی، تا این لحظه: 17 سال و 6 ماه و 28 روز سن داره

♫.•*♥♥* عروسـڪ خـانومے*♥♥*•♫

بابایی رفت تهران و اسرالی................

1394/1/19 20:19
نویسنده : مینا
310 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان گلم..اسرالیهچشمکوقتی بابام داشت میرفت تهران من مدرسه بودم وقتی اومدم خونه بابایی پرواز کرده بودniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comبا خودم گفتم:بی وفا! بدون خداحافظی رفتی؟بعدش فهمیدم یعنی مامانی گفت که میخواست بیاد خداحافظی کنه ولی دیرش شده بود.خودم ناراحت شدم که چرا بی وفا گفتم؟ خلاصه. بابایی که رفته خونمون یه جوری شده.خودمم کمی حس تنهایی دارم.نمیدونم چرا؟خوب دیگه چی بشه بابامه دیگه!دوستش دارمو میمیرم براش......

 

niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com    niniweblog.com

زود بیا بابایی.

 

                        عاشقتم باباجونمبوسبوس    

پسندها (4)

نظرات (1)

اتی مامان
21 فروردین 94 19:42
سلام دوستم،روزت مبارک