اسرا خانومیاسرا خانومی، تا این لحظه: 17 سال و 6 ماه و 29 روز سن داره

♫.•*♥♥* عروسـڪ خـانومے*♥♥*•♫

من امروز............

1394/3/20 15:22
نویسنده : مینا
377 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان من..اسرالی خیلی شاد داره مینویسهچشمک

امروز خیلی خیلی خوش حالم اخه با شبنم جون دوست خوبم قرار گذاشتیم برا رفتن به پارک منظریه...قرار شد ساعت 7 کنار حوض اول باشیم.بهش گفتم من گوشیمو بر میدارم تو هم بردار تا هماهنگ کنیم...

به خاطر همین خیلی خوش حالم..شبنم جونم با مامانش میاد پارک..پس من باکی میام؟؟؟؟؟؟تنها؟؟؟؟ نه بابا!!!منم با پدر بزرگ مهربان و خوش اخلاق و عزیزم میام.10 تا هم کارت شهر بازی دارم..سه تاشم میدم شبنم.

niniweblog.com

فکر کردین من میرم خوش میگذرونم مامانو مامان بزرگ گلم خونه میمونن؟؟؟؟؟نه.. وقتی از پارک برگشتم باهم میریم حیاط خودمون اردوی خانوادگی..niniweblog.comniniweblog.com

 

پسندها (1)

نظرات (0)